عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

گرمای تنت

بیدار خواهم شد از ین خواب زمستان

دنیا به سمت سرنوشتی گرم خواهد رفت

بعد از هزاران سال از ین سرمای عاشق کش

قلبم به دنبال بهشتی گرم خواهد رفت


بیدار خواهم شد از ین خواب زمستانی

چشمم شعاع نور را حس می کند کم کم

خوابم؟ نه، بیدارم، نه، بیدارم، نه، بیدارم

گوشم صدای صور را حس می کند کم کم


دستم به گرمای تنت دلگرم خواهد شد

موهای خیسم را عبورت شانه خواهد کرد

امید دارم، شک ندارم، زنده خواهم شد

نامت دلم را باز هم دیوانه خواهد کرد


گنجشکهای پیر می دانند می رویم

من دانه ای بودم که زیر خاک می رقصید

این پیله را یک روز یک گنجشک پنهان کرد

پروانه ای بودم که زیر خاک می رقصید


رقصم زمین را گرم خواهد کرد، می دانم

من قلب یک آتشفشان نیمه فعالم

از چشمه های گرم اشک و شعرهای داغ

پیداست درمرز جنونم، ناخوش احوالم


بیدار خواهم شد از ین خواب زمستانی

این شاخه های خشک را باور نخواهم کرد

آبستن گلبرگهای صورتی هستم

با این خزان بی مروت سر نخواهم کرد

(نغمه مستشار نظامی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد