عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیغام تو

می دونی دلم چی می خواد؟

یه پیام از تو،

یه آهنگ برام فرستاده باشی،

لبخندمو نتونم از صورتم جمع کنم،

مامانم رد بشه 

و بگه: به به خانم لبخندیان! باز چی فرستادن حضرت آقاتون؟

دانلودش که کامل شد،

با صدای بلند پخشش کنم،

دلم قنج بره برات 

و قربون صدقه سلیقه ت برم.

تو سلفی یهو بدی،

من وویس از صدای قلبم.

بعد من باشم 

و تو و حرفایی که تمومی ندارن.

تهشم "گوشی که دکمه بغل نداره"، بگو کی و کجا ببینمت؟

خلاصه حضرت آقا!

من هنوز دلم از اون بودنایی می خواد که همیشه با یه لبخند ملیح سرم توی گوشی بود.

همین...

(الناز شهرکی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد