عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

دوست می دارم تو را

ای به قربان نگاهت، دوست می دارم تو را

جان شیرینم فدایت، دوست می دارم تو را


اندکی بنشین، شتابت بهر چیست؟

قصه ها دارم برایت، دوست می دارم تو را


یک نظر بر دل نظر کن ماه من!

تابشی از آسمانت، دوست می دارم تو را


خوبرویم! سنگدل گشتی چرا؟

رحم بر شوریده حالت، دوست می دارم تو را


ناز کن زیبا نگارم! تا خریدارت منم

دل ببازم در قمارت، دوست می دارم تو را


چشم زیبایت قرار از دل ربود

رو مگیر از بیقرارت، دوست می دارم تو را


عطر گیسوی تو زیبا هوش از سر می برد

گشته ام ای مه! خمارت، دوست می دارم تو را


برم عشق ست و عطا کن بوسه ای

جرعه ای می از لبانت، دوست می دارم تو را

(؟)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد