عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

هوات

هوای تو می پیچه تو زندگیم

توی خاطراتم گرفتارتم

تو از من یه عمرو طلبکار باش

که من زندگی رو بدهکارتم


میون من و تو با این فاصله

فقط عشق باید وساطت کنه

سری که روی شونه های تو بود

نباید به دیوار عادت کنه


برای کسی که تو ترکش کنی

چقد زندگی بی اهمیته

فقط تو دلت یادمو زنده کن

واسه هر ثوابی مهم نیته


تو گل کرده بودی توی زندگیم

چقد بچه بودم، تو رو چیدمت

تو گرمای این خونه بودی، ولی

خودم داغ بودم، نفهمیدمت


هوای تو می پیچه تو زندگیم

توی خاطراتم گرفتارتم

تو از من یه عمرو طلبکار باش

که من زندگی رو بدهکارتم

(علی صفری)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد