عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

شب تولدم

مرد من!

من کاری با زنهای دیگر و توقعات عجیب و غریبشان ندارم.

من فرق می کنم.

روز عشق باشد یا روز تولدم یا هر مناسبت دیگری،

من همان نگاه عاشق تو و یک شاخه گل برایم کافی ست.

من توقع زیادی ندارم، 

اما معتقدم این مناسبتها عشق را زنده نگه می دارد.

همین که یادت باشد،

همین که برایت مهم باشد

و همین که به بهانه ای هر چند وقت یکبار حاضری عشقمان را پررنگتر بزنی،

به خدا برایم کافی ست.

از توقعاتم نترس 

و همان شاخه گل و قربان صدقه هایت را هم از چشمان منتظرم دریغ نکن.

عشق که قیمت ندارد.

افتخار من این است که جانانه عاشقیم 

و هر روز روزِ عشق ماست،

اما یک روزهایی بیشتر.

(نرگس صرافیان طوفان)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد