عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

قاتل اهلی

دست منو بگیر و همپا باش، فکر یه پرسه زیر رگبارم
دار و ندارم برق چشماته، پیراهنی از خون به تن دارم

من شاهد قتل خودم بودم، تقویم من تو خون شناور بود
یه روزگاری عشق معنا داشت، وقتی رفیق مثل برادر بود

آغوشها بوی تله دارن، لبخندها دندون نشون می دن
تو دست هر سایه یه ساطوره، از فیلم ما پایانو دزدیدن

من عاشقت هستم، ولی می رم، من عاشقت هستم، خداحافظ
می خوامت، اما چاره موندن نیست، پشت چراغ تا ابد قرمز


دست منو بگیر و باور کن تا ختم این آهنگ نمی مونم
آینده شکل یه اتوبانه که مقصد اونو نمی دونم

این دست خالی مونده‌ فقره، پشت چراغ قرمز کابوس
این شهر روی یه گسل خوابه، مثل یه کشتی زیر اقیانوس

آوازهای بردگی بسه، من وارث مشت پدر بودم
من وارث خشم خیابونا، من وارث چشمای تر بودم

(یغما گلرویی)