عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی
عاشقانه های حلق آویز

عاشقانه های حلق آویز

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

ایست، نرو

نشنیدی که دلم گفت بمان، ایست، نرو

به خدا وقت خداحافظیت نیست، نرو

 

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست، نرو

 

کاش این ساده دلی های مرا کرده قبول!

به خدا در دل من مهر کسی نیست، نرو

 

حجم شب طی شد و من  پشت سرت داد زدم

که بمان زندگی م! عشق صباحی ست، نرو

 

سر این چارمسیری که دلم ایست زند

جز تو ای دوست! بگو یار دلم کیست؟ نرو

 

گرچه دل دفتر عاشق شدگان سوخت، ولی

باز از آن مانده هنوز اسم تو در لیست، نرو

 

ترس من گم شدن عقربه ها نیست، ولی

بی گمان راه تو آخر به دوراهی ست، نرو

(اردشیر آقایی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد